Podľa sezóny
Populárne značky
Model Toyo Proxes T1-R je momentálne nedostupný
Zbierame informácie o tomto Pneumatike od 7286 dní
Počas tohto obdobia sme zhromaždili806 názorov
Naši zákazníci jazdili na tejto pneumatike 10192000 km
dominantný štýl jazdy
stredný
Výsledky: 806 z 806 recenzií
Overená recenzia
Preklad
Recenzia mimo SK
Určite odporúčam - veľmi kvalitné pneu za slušnú cenu, a majú tiež veľmi pekný vzhľad. čítať viac Zatvoriť
Zhrnutie: Odporúčam túto pneumatiku
Súhrnné hodnotenie:
Suchá vozovka 4/5
Mokrá vozovka 5/5
Je toto hodnotenie užitočné?
0 0
Johnny
Vynikajúce lepidlo na suchý asfalt v teplých dňoch. Srdečne ju odporúčam za takú cenu. čítať viac Zatvoriť
Suchá vozovka 5/5
Mokrá vozovka 3/5
Glinkus
Určite môžem odporučiť tieto pneumatiky. Robia skvelé a ja som veľmi potešený s nimi. čítať viac Zatvoriť
Mokrá vozovka 4/5
Adrian
Pneumatiky veľmi dobrú pevnosť po najazdení 12.500 tis. km ďalej vyzerať ako nové: D čítať viac Zatvoriť
Krzysztof
Celkovo dobrý pneumatika za rozumnú cenu. Auto na každodenné dochádzanie do práce :) čítať viac Zatvoriť
Wiktor
Mám tyhle šišky za takmer rok a nemôžem si sťažovať dobre držať na ceste. Odporučiť čítať viac Zatvoriť
Bartek
Doporučené pre tých, ktorí majú vynikajúce utesnenie štýl rýchlu a agresívnu jazdu! čítať viac Zatvoriť
Bergoglio Alessandro
Pneumatiky dobrý výkon na ceste, ďalšie tie, ktoré som si kúpim bude tiež Toyos. čítať viac Zatvoriť
Raphael
Cool-vyzerajúce pneumatiky s veľmi dobrú priľnavosť na suchom i mokrom asfalte. čítať viac Zatvoriť
Felix
Nikdy neboli žiadne ďalšie aktualizovaná, či je pás potrebuje vymeniť prísť. čítať viac Zatvoriť
John Mostard
Dobrý pneumatika za dobrú cenu, poskytuje vynikajúcu priľnavosť v zákrutách. čítať viac Zatvoriť
Dan
Odporúčam 100% T1R. Pre mňa vynikajú dosť dobre na 280 konských síl Golf :) čítať viac Zatvoriť
Norbert
Pneumatiky skvele drží na rohoch veľmi dobre vykonáva pri núdzovom brzdení. čítať viac Zatvoriť
Łuki
môj názor je najviac pozitívne, sú odolné a majú dobrý náskok na nich autá čítať viac Zatvoriť
jacek Kania
Sú tiché dobre brániť dážď, nie Zmenil som im na zimu a išiel šťastne. čítať viac Zatvoriť
Janusz 887
Na 140 km / h silný dážď spadol zo zákruty na diaľnici, takže je dobre čítať viac Zatvoriť
Suchá vozovka 3/5
jan kowalski
Pneumatiky sú absolútne suché počasie !. Vo vlhkom počasí sú bezcenné! čítať viac Zatvoriť
Zhrnutie: Neodporúčam túto pneumatiku
Mokrá vozovka 1/5
Alex
To je toľko, že som namontovať tieto pneumatiky ex me sú vynikajúce! čítať viac Zatvoriť
Emanuele
Augusta píše veľmi dobre na mokrej vozovke as isuchej odporúčame !! čítať viac Zatvoriť
Michał
Robia perfektné pri jazde v zákrutách a agresívne, a to aj v daždi. čítať viac Zatvoriť
Giuliano
Senzačný vzhľad a priľnavosť na ceste. Odporúčam všetkým potrebným. čítať viac Zatvoriť
MIGO
V meste, rovnako ako na trase super! Veľmi by som vám odporučil! čítať viac Zatvoriť
Kubik
Pneumatika vyzerá zaujímavo a dobre sa chová na ceste - je kľud. čítať viac Zatvoriť
Adam
Lyko atribútom týchto pneumatík je ich priľnavosť v zákrutách. čítať viac Zatvoriť
Martin
Nízky počet kilometrov, ale pneumatika je na tom veľmi dobre. čítať viac Zatvoriť
Józef Drojma
Dobre drží na ceste, verí v mokrom curves.Na tiež robí dobre. čítať viac Zatvoriť
Piotr
Pneumatiky sú perfektné pre použitie na nemeckej diaľnici. čítať viac Zatvoriť
Pax
Skvelé pneumatika, ale ja som čakal niečo lepšie z Toyos. čítať viac Zatvoriť
Mokrá vozovka 2/5
Chris
Odporúčam, aby niekto riadiť športové a pokojný ;-))) čítať viac Zatvoriť
Jan Kadua
Veľmi dobré pneumatiky, skvelá práca a collect diera. čítať viac Zatvoriť
Andrzej
V našej ponuke si môžete kúpiť cenu stojí kvalita čítať viac Zatvoriť
mario giordano
Neoverená recenzia
Kúpil som tieto pneumatiky podporované nadšených názory a musím priznať, že som trochu sklamaný. Pneumatiky grip dobre v rohoch, môžete tak urobiť oveľa bez nebezpečenstva. V daždi sa správajú normálne, ale aquaplaning stále dochádza niekedy. Jazdný komfort pravdepodobne uspokojí väčšinu vodičov, ale pre mňa by to mohlo byť o niečo ťažšie, ale aj to otázka, ako sa na to zvyknúť. Jedna vec je istá - aj pri nízkym profilom pneumatík nebude príliš ťažké. Veľkou výhodou je ochrana strapce. Avšak, v prípade, že teplota je nad 18 - 20 stupňov, pneumatiky majú tendenciu strácať trakciu ako pri brzdení (ABS mohli prejsť na 3-4 krát denne v teplejších dňoch na suchu) a pri spustení (dynamicky začať v lete bolo prakticky nemožné) , Preto, ja neviem, kde dostali stanovisko soprts pneumatík. V súčasnej dobe (na asi 15 stupňov teploty) sú o niečo lepšie, aj keď to ešte zďaleka nie je dokonalá. Viem, že od iných používateľov, menej výkonné automobily robiť dobre na nich, ale rthey're neodporúča sa pre tie silnejšie. Valivý odpor je nepatrný, aj keď šírka pneumatiky je pomerne veľký. Ich opotrebenie-off je nadpriemerná vďaka sústavnému wheelspins. Nepočujem svoj zvuk, ale auto je celkom dobre odhlučnený, takže neviem presne úrovne hluku. Vzhľad je dobrý, ale to by sa mohlo zlepšiť. Nemôžem komentovať jeho správanie na snehu, ako som nepoužívajú letné pneumatiky v zimnom období. Budem kupovať väčšie konkurenčné niečo nabudúce. čítať viac Zatvoriť
1 0
Paul
Išiel som predtým Continental ContiSportContact 5, a myslím, že Toyo je mlátiť do hlavy. Kúpil som si Toyo Proxes T1-R 225/45 R17 94 W, Zr, a predovšetkým, sú oveľa tichšie tichšie a lepšie potlačiť nerovnosti (vo vzťahu k kontinentálne), ak môžete písať s profilom 45 :). Voz predviedol veľmi stabilný dokonca nad 230 km / h (zrejme na nemeckých diaľniciach;)). V mokra je ťažké povedať, pretože som išiel až 160 km / h, ale mám pocit, že môžu vypustite vodu veľmi dobre. Čo k uchopeniu ju na predným pohonom a viac než 200HP pomerne ťažké, aby rozbiť priľnavosť, ale oni sú lepšie ako Conti ... ja neviem, ako to má spotrebu paliva nevyzerá príliš veľa na to, ale myslím, že rovnakej úrovni. Čítal som, že Toyo môže rýchlo stret, ale pravdepodobne bude hovoriť niečo o tom vo dvoch sezónach :) Continental má pravdepodobne tvrdší zmes. Pozoroval som ešte, s výlety do vyjazdených koľají, je oveľa lepšia v Toyo. Trochu som pochopiť názor niektorých členov, že nemôžete jazdiť na ne počas zimy ... Nebudem to robiť, pretože to je zimné pneumatiky. Mimochodom, taky mám Toyo som tiež rád :) S čistým svedomím môžem odporučiť tieto pneumatiky. Podľa mňa to nemá zmysel, aby preplatit, pretože úroveň správanie je rovnaké ako najnovších konkurenti, a dokonca možno o niečo lepší. Po prvé, sú tichšie a lepšie potlačenie nerovnosti. Mimo to vyzerá v pohode :) čítať viac Zatvoriť
Sarkazm
Jazdím na malých cestách, oddelenie alebo obecných, a niekedy aj na diaľnici. Nikdy prekročenie rýchlostného limitu, stále to pre okruh. Klady: V menších ciest, alebo sa môže stať čokoľvek (traktor v poradí, lístie, blato, atď ..), je životné poistenie. Koľkokrát som sa zastavil, a ja som dal faloš !!! Moje auto je 260 koní, 340 N / m. Pridal som Brembo disky, Redstuff, brzdové kvapaliny 307, ale všetko bez pneumatiky by slúžila nič. Takže ďalší enormný bezpečnosť, mokré ako suchý. Ráfik výstuhy (predbiehanie) uložiť ráfikov dostatočne efektívne. Na okruhu (som urobil na 12 rokov) sú pneumatiky teplé rýchlo (10-15 kilometrov) a zostávajú v 80 ° C. V tej dobe, oni sa správajú ako skutočné ďasien slicky. Pôsobivé. A v prípade, že dážď príde, nie je potrebné meniť. Len pre predstavu o ich zovretia, keď sú horúce, s 260 hp, som sa podarí, aby to 1. popáleniny! A pozrite sa na úrovni, ktorú sú veľmi priateľskí. -: V prípade veľmi veľkého kaluže alebo významného vodného toku, majú tendenciu aqua-plánovanie, ako hmotnosť vozidla, neprekračujte 140 km / h. Semi-mäkké pneumatiky sa opotrebúvajú dostatočne rýchlo, a po 2000 km cesty je obmedzený. Na trati, som podal dole hru v rannej .... Záver: Nemôžem sa dočkať, až vyskúšať novú verziu Toyo 888! čítať viac Zatvoriť
Saab-circuit
.. Nie sú šišky hľadajú, ako slabého motora 120 km v nemilosti EP, a pri štarte a agresívnejší v zákrutách portafią toku. Pneumatiky, čo ju asi polovica vzorky správajú oveľa horšie, jazde na mokrej vozovke môže celkom pokojne opustil v poradí (aj späť), ale potom sa necítia úplnej strate kontroly. Kým agresívne jazda paradoxne správajú lepšie ako štýl "kvapky". Žrebovanie dodať, že jeden z pneumatík prispieva vytiahnuť auto doprava, potom, čo bol vhodený do zadnej časti problému zastavené. Rant je ochranný, ale nie úplne plniť svoju úlohu. Veľkou výhodou týchto pneumatík je, ako vyzerajú, zvlášť keď nadpis "TOYO Proxes" na bočnej stene bieleho fixkou bude klásť dôraz na olejomaľbu,) sumarizuje - dobré pneumatiky, dobrú palicu na sucho, na mokre trochu horšie , ale druhýkrát nemám kupovať. Teraz je čas, nový model úplne odlišné konštrukcie. Dúfam, že budete robiť, a včas napísať názor na nový model T1Sport. čítať viac Zatvoriť
Grzybohun
Prvé dojmy po jazde cestu k moru a späť: pneumatika je odhalenie! Rovnako ako obvykle v júli, akonáhle slnko svietilo a teplota cesta bola nad 35 * C a iného času som musel jazdiť v hustom daždi. V porovnaní s mojím predchádzajúcim Continental SportContact 2 pneumatiky jazdný komfort sa výrazne zlepšila. Auto je veľmi tuhý, a vďaka mäkšie pneumatiky Toyo absorbuje nárazy lepšie. Na suchu sa chová správne, ale musíte čeliť trochu na rýchlych zákrutách. Pneumatika je veľmi tichá tak ďaleko, zvyšuje hladinu hluku len pri prudkom zrýchlení a na nerovnom chodníku. Pri rýchlostiach nad 120 MPH jediný zvuk počul, je vzduch. Pneumatika je proste skvelá na mokré - brilantné manipuláciu, aj keď rýchlej jazde vo vode naplnené vyjazdené koľaje vibrácie neprenášajú na volante a brzdenie na mokrej vozovke je v poriadku, bez nutnosti zásahu Abs ". čítať viac Zatvoriť
Sid
Mám rád agresívne jazdy, a vozidlo je silný. Keď kúpil, auto bolo vybavené Dunlop SP2030 Sports. Hodil som ich preč po 10000 kilometrov. Boli príliš ťažké pre takú silu a neurobil moc dobre na predné koleso riadiť auto. Zmena Toyo bolo prínosom pre všetky parametre pohonu. Grip, stabilita v zákrutách a rýchlosť majú značne zlepšili. Auto ide ako prilepené k ceste. Nedotáčavosti disppeared a charakteristiky vozidla sa stala neutrálne. Slide je progresívna, so všetkými štyrmi kolesami, a je ľahké ovládanie. VSA zriedka sa zapína pri spustení náhlenie, takže tam žiadne wheelspins na mieste. Časy zrýchlenie dosiahnuté sú lepšie ako tie určené Honda And, sú viac ako 0,5 sekundy. Určite odporúčam pre vodičov, ktorí majú radi jazdu, a neodporúčame ho pre vodičov, ktorí len dochádzajú každý deň. Tiež, pneumatika má fantastický vzhľad. čítať viac Zatvoriť
Orphy
Kúpil som si pneumatiku náhodou. Kúpil som si vozidlo značky Bridgestone Turanza pneumatík E30. Po 30 000 míľ boli silno opotrebované. a rozhodol som sa kúpiť novší model Bridgestone, na E300. Jeden z majiteľov BMW odporučil tento originálny japonský výrobok ku mne. Vzhľadom k tomu, že Mazda je automobil vyrobený v Japonsku, a nie nejaký falzifikát, rozhodol som sa kúpiť tieto pneumatiky. A teraz, moja Mazda ide dobre v zákrutách vybavených Toyo Proxes T1-R s indexom ZO. Pneumatiky sú tiché, aquaplaning nenastane - DSC je štandardná tu, nosia pomaly a majú zaujímavý dizajn, ktorý zdôrazňuje dizajn modelu Mazda 3 MZBJK. Kúpil som tieto pneumatiky za dobrú cenu, 75 libier za pneumatikou. Vždy som ísť s DSC systémom zapnutia tak, že pneumatiky majú dlhšiu životnosť. V 120-130 MPH hladina hluku je zanedbateľný. čítať viac Zatvoriť
Zoom-zoom
Neurobil som moc na nich, ale vďaka ich zovretia na suchej sa mi podarilo vyhnúť sa vážnemu zrážke (hard brzdenie z 50 mph) a moja spotreba paliva dostal znížená o cca 15%. Je to asi ešte lepšie na mokrej, dnes som sa snažil brzdenia (ako na suchu!) A kontrolovať jeho odolnosť voči aquaplaningu (pri teste rýchlosti 50 MPH je lomky hlbokými kalužami ako britva). Stiff bočnice grip spôsobiť pneumatiku na uchopenie dobre. Auto ide ako po koľajniciach, zatiaľ som ešte nezažil jediný bočný záber mal som preklzávaniu len raz - keď jedno koleso bol na električkovej trati. Pneumatika je fenomenálny! Nečakal som, že len pneumatiky môže dať toľko do auta a vodiča, pretože zvyčajne maloobchodníci pneumatík ma presvedčil, aby si Debica alebo Kormoran. Žiadne ďalšie. Tiež som chcel získať nejaké dobré pneumatiky. :-) čítať viac Zatvoriť
punner
Ja som ich pomocou na jednu sezónu, ak (robil asi 12k míľ), takže môžem povedať niečo o nich. Skvelé na suchý, viac než dobre v daždi. Oni nie sú príliš hlučné, ich vzhľad je tiež veľká výhoda. Pneumatiky sú relatívne mäkké, nie je príliš veľa nepohodlie aj na takom profile, ako je 50. Trasa Jazdím väčšinou nemecké diaľnice, rovnako ako niekoľko výletov po celej krajine (bohužiaľ, to je naša cesta, kde som niekedy dostať do vyjazdené koľaje) , Jediné, čo som si ich môžu obviniť zo je priemerné priľnavosť na rýchlych, ostrých zákrutách a pomerne rýchlo opotrebenie-off (I vymeniť pneumatiky sezónne, na leto a na zimu, takže môžem povedať, že vydrží aj 2. obdobie). Kúpil som ho vo februári 2008 na 45 libier na pneumatiky. Všeobecne platí, že veľká pneumatika za slušnú cenu - a ja nebudem hľadať nič iné. čítať viac Zatvoriť
MartinL
Dizajn a parametre - senzačný! V skutočnosti, som mal možnosť si ich vyskúšať len po dobu dvoch mesiacov (3000 míľ), ale ja som veľmi potešený. Pred pár dňami som urobil malý výlet po celej krajine (600 míľ). Rovnako ako v našej krajine, slnko svieti na jednom mieste a prší silno niekoľko kilometrov ďaleko. Pneumatika bola vynikajúca vo všetkých týchto poveternostných podmienok. Som sa bál pri odbočení na 110 MPH bit, ale moje auto bolo "prilepené" k zemi ako vlakov je prilepené na svoje koľaje. Ako môžete vidieť, môj "vlak" nemal vykoľajiť :) Nebudem popisovať rôzne parametre, to je jasne vidieť z mojich poznámok. Teraz budem meniť som zadné pneumatiky - hádajte, ktorý z nich budem vybrať? Je zrejmé, Toyo Proxes T1-R. čítať viac Zatvoriť
BERTON
Veľmi dobré bočné vedenie. Prejazd zákrut je radosť - môžete prísť teoreticky rýchlejšie auto. Prejazd rýchlych zákrut je príkladná, a to aj pri plne naloženej auto. Aj keď už som strach, oni len kňučanie nepatrne. Na mokré sú tiež v poriadku, ale ja som sa kontrolovať v extrémnych situáciách. Sú viac než dosť ísť rýchlo. Pohodlie nie je tak dobrý - mám 215/45/17, to nie je revolučný, ale ja nechodím z chodníka príliš často. Wear-off je vyššia, než je obvyklé, ale to je vlastnosť high-grip pneumatiky. Myslím si, že rozumný odhad ich životnosti je 30 000 mil. Ak niekto chce, pneumatiky pre 90 000 míľ, potom by sa mali pozrieť na ďalšie priemerné parametre, pretože žiadny pneumatika je dokonalý. čítať viac Zatvoriť
Randy
Používa sa na BMW 318D a Golf GT TDI so skvelými výsledkami. Obrovské grip a hoci mäkké nezdá nosiť príliš zle, dokonca s dieselovým krútiaci moment a temperamentný jazdu. Dobrý MPG s nízkym profilom pneumatík a (48-53mpg). Veľmi upokojujúce s predvídateľným slide-bod v suchu. Masívny grip na mokrom povrchu, ale pozor posúvajú toľko vody, aby sprej môže byť problém v zrkadle. Tiež s nosnosťou XL môžu zvýšiť účinok trhaný povrchu vozovky a vytvárať hluk, a to najmä v prípade vozidiel s tvrdou suspenzie (golfové bolo oveľa horšie ako BMW). Keby 3 sady a páčili - tvrdo pracoval, aby si ďalšiu sadu. Myslíš, že som zaplatil asi 130 až 140 libier na pneumatiky vr. kovanie, takže dobrú hodnotu taky. čítať viac Zatvoriť
LM
Celkom dobré pneumatiky, pre istotu v cene - pomer kvalita - dobrá priľnavosť na vode, odolnosť voči aquaplaningu vo veľkej kaluži pri rýchlosti nad 60 mph, ale pravdepodobne nie pneumatika pôjde dobre v takom kaluži, alebo skôr "rybník", na do kopca kútik, kde som mal možnosť byť, ale na 50-55 MPH to získalo trakciu a bol som schopný robiť Three obrátiť, bez biť do prekážky - pri dynamických začína podľa môjho názoru žiadny kňučať, na atemperature asi 30 stupňov a vyššie pneumatika začne strácať stopu a správať sa k zvláštnym spôsobom, dostane nejaký "pracovné bočníc", zmeny tlaku 2,5 baru nepomohlo - najlepšie je 2.2. Okrem toho, že je to v poriadku pneumatiky. čítať viac Zatvoriť
bool
Mal som na výber z Pirelli PZero Nero, Goodyear Eagle F1 a Toyo Proxes T1-R. Vybrala som si Toyo hlavne kvôli ich veľkému zlúčeniny, ktorá má neuveriteľnú priľnavosť. Čo je najdôležitejšie, nie je zrejmý žiadny pokles v jazde po zmene na profil 45 z 55. Zmes gumy je mäkký a dokonale absorbuje nárazy - predtým som používal Kleber Dynaxer s profilom 55 a je ťažké uveriť, ale nižšia Toyos profilu ponúkajú rovnaký komfort , ak nie lepší. Nemám spomenúť výkon, pretože to je ako porovnávať Fiat 126 na Bugatti. Na mokrej vypúšťajú vodu, veľmi dobre - a to aj pri vyšších rýchlostiach nie aquaplaningu. Veľmi odporúčam, najmä pre užívateľov vozov s tvrdšie odpruženie. čítať viac Zatvoriť
Maria
Pokiaľ ide o mňa, pneumatika je veľký a má docela vzhľad a skvelé jazdné vlastnosti - a to ako na suché a mokré sa chová skvele a nestráca priľnavosť. Nevšimol som si žiadne nadmerné opotrebenie, pneumatika je vyrobená veľmi pekne nie sú misshapings alebo kúsky gumy visí na bočných stenách. to je veľmi tichý. Rozhodne odporúčam, moje predchádzajúce pneumatiky boli 185 / 60R14 Continental ContiPremiumContacts môžu byť trochu pokojnejší, ale to môže byť spôsobené tým, že Toyo 195 a nie 185, ale za predpokladu, pohodlnejšiu jazdu, ale profil bol 60 a nie 50 , však mali menšie priľnavosť na mokrej i suchej, rovnako ako pri štartoch Rush. Aj všeobecne odporučiť! čítať viac Zatvoriť
VWALI
Smerový dezén - niektorí ľudia nemajú radi a niektorí kúpiť s potešením, ja osobne by som to ako, že "to, čo bolo vytvorené pre, ochranca ofina je užitočná vec, vzhľad pneumatiky je impozantný. Grip v rohoch je celkom dobrá, nemám žiadne problémy. Rain? Môžete sa cítiť voda odvádzaná do strán. Comfort? Nízky profil a znižuje zavesenie - žiadne problémy,) šum je zanedbateľný, nemôžete nič počuť, aj keď sa vykláňať z okna :) Bohužiaľ opotrebenie-off je veľká nevýhoda, ja som 3000míle v lete na teplota ca. 30 stupňov a je jasne vidieť, že pneumatika vyprchá. Ak sa budete riadiť pokojne a neponáhľajte v rohoch, možno sa vám podarí udržať ju na tri sezóny. čítať viac Zatvoriť
goolman
Po montáži nových pneumatík na prednej náprave skoro som sa hodil z cesty v rýchlom rohu (mestského okruhu pri rýchlosti cca 150 km / h). Oni sú úplne iné ako predchádzajúce Michelin, ktoré som mal, len som si nemyslel, že človek môže zvyknúť na určitý štýl jazdy. Po niekoľkých týždňoch som bol schopný ísť bez prekvapivých situácií. Vzhľadom na nedostatok peňazí, som tieto pneumatiky na celú zimu, jazde v meste, nie je problém, ale nemôžete ísť príliš rýchlo - tieto pneumatiky boli lepšie ako tie najlacnejšie zimné. Na mokrej tam je veľký dojem z vozidla deje ako na koľajniciach. Tam pneumatiky majú veľkú pomere kvality a ceny, nebudete preplatí pre nich. čítať viac Zatvoriť
ka
Pneumatiky upútať pozornosť a vyburcovať závisť vďaka ich vzhľadu. Chránič strapce bol ochotný týždeň po zakúpení - nepozorovateľný časť chodníka. Pri náhlej zmene jazdného pruhu na nemeckom diaľnici pri 110 MPH, cítil som, ako sa pneumatiky "držali" auto, a tak nás predišiel od pristátia v priekope - práve sme odchádzali, a auto ani šmykom. Pri silnom daždi ("torrent" na ulici) pri rýchlosti až 50 mph Ani som pocit, že auto ide na vode. Na suché auto ide ako na koľajniciach. Náhly jazda cez kaluže vody, nespôsobuje vodič ísť nervózny. Brzdná dráha je oveľa kratšia ako u mojej predchádzajúcej športovej Silverstones. čítať viac Zatvoriť
Shiva
Kúpil som auto s pneumatikami Falken ďalej a sú k ničomu, oni boli tak hlasno, že som myslel, že moja ložiská boli otrasená na kusy, ich priľnavosť na mokrej bola rovná nule - ale oni boli niekoľko rokov. Po prečítaní niekoľkých recenzií som si kúpil Toyos a hodnotenie sa zdajú byť len. Pneumatiky sú skvelé. Po prvé, je to veľmi pokojné v aute teraz, majú veľa priľnavosť na suchých aj mokrých. Nie je to príliš mäkké a nie príliš tvrdý, ako na mieru pre moje auto, aj keď sa môže zdať tvrdšie "ak je ním ľahkého automobilu. Tie pre mňa perfektné. ESP zriedka zapne, a to aj pri veľmi agresívnom štýle jazdy. Aj definiftely odporučiť ! čítať viac Zatvoriť
Chuck
Zadarmo doručenie
Dodanie s montážou
Vyše 7 miliónov zákazníkov