Ako prebieha proces záručnej reklamácie?
Reklamáciu riešia naši špecialisti. Tí sa vďaka svojim skúsenostiam a profesionálnemu servisu postarajú o rýchlo vyriešení Vašej reklamácie. Garantujeme profesionálny servis a poradenstvo.
Ako nahlásiť záručnú reklamáciu?
Záručnú reklamáciu pneumatík alebo disku môžete uplatniť:
1 Prostredníctvom e-mailu
Pri odosielaní reklamácie e-mailom nám pošlite fotografie,
ktoré budú potrebné pre ďalšie etapy reklamácie.
2 Zavolaním na infolinku.
Ako prebieha test?
Testom reklamovaných pneumatík alebo disku sa zaoberá špecializovaný záručný servis výrobcu. Jeho úlohou je posúdiť a určiť, či výrobok nemá výrobnú vadu.
Ako sa o rozhodnutí dozviem?
Informáciu o rozhodnutí dostanete e-mailom (dokument vo formáte .pdf).
Aké rozhodnutie môžem dostať?
- Pozitívne, v prípade potvrdenia vady výrobku Záručným servisom výrobcu a uznania 100% hodnoty tovaru.
- Čiastočne pozitívne, ak niektorý z nahlásených tovarov dostane potvrdenie o chybe produktu (napr. 3 zo 4 inzerovaných) alebo výrobca uplatnil percentuálne uznanie (v súlade s podmienkami záruky).
- Negatívne, pokiaľ bude reklamácia zamietnutá alebo testy nepreukážu vadu výrobku.
V prípade kladného alebo čiastočne kladného rozhodnutia môžete požiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu produktu za nový.
Po negatívnej odpovedi máte právo na zaslanie tovaru na Vašu adresu, v takom prípade bude účtovaný poplatok za prepravu vo výške 15 EUR za kus alebo môžeme tovar bezplatne zlikvidovať.
Sú s reklamáciou spojené poplatky?
Poplatok vznikne len v prípade negatívneho výsledku reklamácie a súvisí s prípadným zaslaním tovaru späť na adresu zákazníka.