Záručná reklamácia

Ako prebieha proces záručnej reklamácie?

Nahlásenie reklamácie

Test

Rozhodnutie

Reklamáciu riešia naši špecialisti. Tí sa vďaka svojim skúsenostiam a profesionálnemu servisu postarajú o rýchlo vyriešení Vašej reklamácie. Garantujeme profesionálny servis a poradenstvo.

Ako nahlásiť záručnú reklamáciu?

Záručnú reklamáciu pneumatík alebo disku môžete uplatniť:

1 Prostredníctvom e-mailu

reklamacie@oponeo.sk

Pri odosielaní reklamácie e-mailom nám pošlite fotografie,
ktoré budú potrebné pre ďalšie etapy reklamácie.

2 Zavolaním na infolinku.

233 325 567
Chatujte s poradcom

Ako prebieha test?

Testom reklamovaných pneumatík alebo disku sa zaoberá špecializovaný záručný servis výrobcu. Jeho úlohou je posúdiť a určiť, či výrobok nemá výrobnú vadu.

Ako sa o rozhodnutí dozviem?

Informáciu o rozhodnutí dostanete e-mailom (dokument vo formáte .pdf).

Aké rozhodnutie môžem dostať?

  • Pozitívne, v prípade potvrdenia vady výrobku Záručným servisom výrobcu a uznania 100% hodnoty tovaru.
  • Čiastočne pozitívne, ak niektorý z nahlásených tovarov dostane potvrdenie o chybe produktu (napr. 3 zo 4 inzerovaných) alebo výrobca uplatnil percentuálne uznanie (v súlade s podmienkami záruky).
  • Negatívne, pokiaľ bude reklamácia zamietnutá alebo testy nepreukážu vadu výrobku.
V prípade kladného alebo čiastočne kladného rozhodnutia môžete požiadať o vrátenie peňazí alebo výmenu produktu za nový. Po negatívnej odpovedi máte právo na zaslanie tovaru na Vašu adresu, v takom prípade bude účtovaný poplatok za prepravu vo výške 15 EUR za kus alebo môžeme tovar bezplatne zlikvidovať.

Sú s reklamáciou spojené poplatky?

Poplatok vznikne len v prípade negatívneho výsledku reklamácie a súvisí s prípadným zaslaním tovaru späť na adresu zákazníka.

Kontakt na konzultanta

Dnes 8 - 20
  • Piatok 22.11 8 - 20
  • Sobota 23.11 8 - 14
  • Nedeľa 24.11 zatvorené
  • Pondelok 25.11 8 - 20
  • Utorok 26.11 8 - 20
  • Streda 27.11 8 - 20
+421 233 325 567
Napíšte nám
Chatujte s poradcom