Proces reklamácie je pre zákazníka jednoduchý a pohodlný. Ak chcete tovar reklamovať, kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 233 325 567 alebo nás môžete kontaktovať e-mailom: reklamacie@oponeo.sk
Ďalším krokom je vyplnenie reklamačného formulára a zaslanie fotografií reklamovaného tovaru. Potom zaistíme kuriéra, ktorý reklamovaný tovar vyzdvihne v termíne určenom zákazníkom.
O rozhodnutí urobenom na základe analýzy tovaru alebo na základe predložených fotografií vás budeme informovať telefonicky, písomne alebo e-mailom.
V prípade kladného alebo čiastočne kladného rozhodnutia o vašej reklamácii si môžete vybrať, či si prajete výrobok vymeniť, alebo či si prajete vrátiť peniaze (časť alebo celú čiastku). V prípade negatívneho rozhodnutia môžete požiadať o vrátenie tovaru späť na vami zvolenú adresu (bude účtovaný dodatočný poplatok za vrátenie) alebo môžeme tovar bezplatne zlikvidovať.