Späť na zoznam tém

Priebeh reklamačného procesu

Proces reklamácie je pre zákazníka jednoduchý a pohodlný. Ak chcete tovar reklamovať, kontaktujte nás telefonicky na čísle +421 233 325 567 alebo nás môžete kontaktovať e-mailom: reklamacie@oponeo.sk

Ďalším krokom je vyplnenie reklamačného formulára a zaslanie fotografií reklamovaného tovaru. Potom zaistíme kuriéra, ktorý reklamovaný tovar vyzdvihne v termíne určenom zákazníkom. 

O rozhodnutí urobenom na základe analýzy tovaru alebo na základe predložených fotografií vás budeme informovať telefonicky, písomne alebo e-mailom. 

V prípade kladného alebo čiastočne kladného rozhodnutia o vašej reklamácii si môžete vybrať, či si prajete výrobok vymeniť, alebo či si prajete vrátiť peniaze (časť alebo celú čiastku). V prípade negatívneho rozhodnutia môžete požiadať o vrátenie tovaru späť na vami zvolenú adresu (bude účtovaný dodatočný poplatok za vrátenie) alebo môžeme tovar bezplatne zlikvidovať.

Kontakt na konzultanta

Dnes 8 - 20
  • Piatok 22.11 8 - 20
  • Sobota 23.11 8 - 14
  • Nedeľa 24.11 zatvorené
  • Pondelok 25.11 8 - 20
  • Utorok 26.11 8 - 20
  • Streda 27.11 8 - 20
+421 233 325 567
Napíšte nám
Chatujte s poradcom