+421 233 325 567
+421 233 325 567
Dnes:
8 až 20
Pneumatiky
Pneumatiky pre automobil
Terénne pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky pre nákladné vozidlá
Snehové reťaze
Podľa sezóny
Letné pneumatiky
Zimné pneumatiky
Celoročné pneumatiky
Populárne značky
Imperial pneumatiky
Continental pneumatiky
Bridgestone pneumatiky
Všetci výrobcovia pneumatík
Klasifikácia pneumatík
Pneumatiky podľa auta
Disky
Hliníkové disky
Plechové disky
Tlakový senzor TPMS
Výber rozmeru pneumatiky na disk
Košík
Oponeo
Testy a recenzie pneumatík
Názory na pneumatiku Nokian Tyres Z
Nokian Tyres Z - Hodnotenia používateľov
4
5
6
Zoradiť podľa:
Dátum pridania vzostupne
Dátum pridania zostupne
Pohodlie vzostupne
Pohodlie roztupne
Náklady vzostupne
Náklady zostupne
Hodnotenie vzostupne
Zostupné hodnotenie
cesta vzostupne
Cesta zostupne
Terénne vzostupne
Terénne zostupne
Amy Woodland1965
4,2
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
10000 - 15000km
Miesto používania:
Iba v meste
Štýl jazdy:
stredný
Automobil:
žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Komfort jazdy
Úroveň hluku
5
Tlmenie nerovností
5
Iné
Vzhľad pneumatiky
5
Zlyhanie
-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
4
Životnosť
4
Fergie
3,9
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
10000 - 15000km
Miesto používania:
v teréne aj v meste
Štýl jazdy:
stredný
Automobil:
Jaguar S-Type 2.5 V6
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Komfort jazdy
Úroveň hluku
2
Tlmenie nerovností
3
Iné
Vzhľad pneumatiky
3
Zlyhanie
Nie
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
2
Životnosť
3
PeeF
3,8
Veľmi odporúčam tieto pneumatiky. Mám ich vo veľkosti 205/45 R17 /. Išiel som im nejaké 55.000. 2 sú už k výmene, sú na prednú nápravu, sú teraz na zadnej strane. Pneumatiky sa opotrebovávajú, v závislosti na štýle jazdy. Ja to mám 2 roky, 2 ks pre výmenu a 2 ešte môže byť. Jeden rok som jazdil dosť šialené a rovno a rohy, takže nie som prekvapený, že tí, na prednú nápravu pre výmenu. Ale budúci rok som trochu jazdil inak a hneď ďalšie 2 pneumatiky nevšimol takú spotrebu. Pneumatiky sú vynikajúce na mokre. Obe brzdy a pád na koni skvele. Sušina rovnakým spôsobom, ale s miernym námietky proti zatáčania. Zadanie rýchlejší pneumatiky ako "suwać" po ceste, hádže druhý jazdný pruh. Málokedy sa stane, že pneumatiky vŕzgať. Ak niekto hľadá pre pneumatiky na mokrom povrchu odporúčame. Som rád, že pilot 2 kusy, ale nemôžem nájsť svoju veľkosť: /
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
vyššie 15000km
Miesto používania:
zvyčajne mimo mesta
Štýl jazdy:
stredný
Automobil:
Audi 100 Avant
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Komfort jazdy
Úroveň hluku
5
Tlmenie nerovností
5
Iné
Vzhľad pneumatiky
5
Zlyhanie
Áno
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
2
Životnosť
2
Rafindol
3,4
Po mojom vynikajúce hodnotenie - bezprostredne po zmene kúpnej duużo. Pneumatiky po prejdení asi 1000 km začal rachot v dôsledku zúbky. Bohužiaľ chyba nemožné nároku, a to napriek skutočnosti, že dunenie bolo tak veľké, ako spotreba všetkých ložísk! Obzvlášť viditeľné v teréne - 60 - 70 km / h, keď som išiel po úzkych uliciach dediny - dráma! Echo bolo počuť, že búšenie! Napísal som do panelu i Nokia - do rovnakej prezidenta. Žiadne výsledky ... Najdôležitejšou otázkou je skutočnosť, že niektoré z nových pneumatík nepáči niektoré suspenzie theback! Podobné správanie sa jedná o iné dobré výrobcovia zimné pneumatiky - Gislaved (veľký zimné pneumatiky, tragický rok), - alebo Vredestein (rovnaký názor). Zimné testovacie dráha používa Nokia Goodyear - a je tiež rovnaký názor jeho kolegov - po mnohých rokoch japonskú rev Goodyear, a na zimné pneumatiky sa nikto komentár! Som tiež v rovnakej situácii - keď si na zimné pneumatiky za letné Nokia Nokianach Z, prvý výsledok bol ... Ticho! Ale viem iste, že Nokian Z páči nový Passat, Audi a Škoda Superb! Takže pozor, keď si prečítate názor - nie všetky pneumatiky by som sa vrátiť k svojmu vozidlu. PS som zmenil na nové japonské Jokohame S. Drive. Pre túto chvíľu, skvelé. No popiskiwań leto v zákrutách a 10% šanca na vyššie rýchlosti na kriviek a rohov. Pre suché Yokohama oveľa lepšie a bez tendencií k hryzacie pneumatiky - Yokohama S. Drive Test, ale po jazde bude klásť minimálne 3000 km.
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
vyššie 15000km
Miesto používania:
zvyčajne mimo mesta
Štýl jazdy:
rýchly a dynamický
Automobil:
žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
5
Komfort jazdy
Úroveň hluku
1
Tlmenie nerovností
3
Iné
Vzhľad pneumatiky
5
Zlyhanie
-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
3
Životnosť
3
Ernest
3,4
Sú to moje prvé Nokian-y. Páči sa mi tento značku a nikdy nemal k poruche čokoľvek, dlhšia zimná WR-Ki je naozaj zjavenie. Ale späť k Z-ki. Auto na týchto pneumatikách drží na ceste ako Sticky, vodičský príkladné. Ale to, čo sa s nimi stalo po chvíli, je to masaker! Rev pneumatík, takže to, čo nie je uvedené Omalo predných ložísk! Našťastie prišla zima, som zmenil pneumatiky a revúci zmizol. Od tejto chvíle idú znova. Ale v minulej sezóne. Rozhodne sa neodporúča, a dokonca radia!
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
vyššie 15000km
Miesto používania:
zvyčajne mimo mesta
Štýl jazdy:
rýchly a dynamický
Automobil:
žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Komfort jazdy
Úroveň hluku
1
Tlmenie nerovností
3
Iné
Vzhľad pneumatiky
4
Zlyhanie
-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
3
Životnosť
3
eugeniuszma
3,4
Na základe posúdenia akonáhle pneumatík po najazdení 13 tis. km a vo februári som si kúpil ďalšie dva. Používa sa zakladá na zadnej náprave a riadiť ďalšie 24.000. km nemá takmer žiadnu behúňa. Nový, začal som sa na prednej náprave a 24000. míle sotva viditeľný indikátor opotrebenia je 4-ka. Hryzenie pneumatiky sa opotrebúvajú nerovnomerne, takže hrozný hluk, najhoršie je pri rýchlostiach 60 do 70 km / h Predtým jazdil Michelinach Goodyerach Excellence primátu a aspon som mal ticho v aute. Toyota má mäkký suspenzie, a pravdepodobne sa tieto pneumatiky sa jej nehodí.
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
vyššie 15000km
Miesto používania:
zvyčajne mimo mesta
Štýl jazdy:
rýchly a dynamický
Automobil:
žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Komfort jazdy
Úroveň hluku
2
Tlmenie nerovností
4
Iné
Vzhľad pneumatiky
4
Zlyhanie
-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
2
Životnosť
2
Stefan W.
3,4
Po skúsenostiach z zimnej b.dobrych Nokian WR a Leni Nokian NRE (na inom aute), dealer presvedčil Nokia sa rozhodla Z. To je zďaleka najhoršie pneumatika, akú som kedy musel riešiť. Aj napriek dobrú trakciu, atraktívnym dizajnom a za dobrú cenu, fakt spojený s hryzenie a veľmi vysoké množstvo vylučuje túto pneumatiku. Pre prvé 10-12,0000 Km bola skvelá. Potom sa takmer s každým prejdených kilometrov po zhoršuje
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
nižšie 2000km
Miesto používania:
zvyčajne mimo mesta
Štýl jazdy:
stredný
Automobil:
žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
5
Komfort jazdy
Úroveň hluku
1
Tlmenie nerovností
3
Iné
Vzhľad pneumatiky
4
Zlyhanie
-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
3
Životnosť
3
andrzej
3,4
Wet sú skvelé, ale sú hlasné, ako keby to šlo Guľový náboj, dostal som ich dva roky už spotrebované veľa, aj keby sa k nim hľadať na 4 roky
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
vyššie 15000km
Miesto používania:
zvyčajne v meste
Štýl jazdy:
rýchly a dynamický
Automobil:
žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
5
Komfort jazdy
Úroveň hluku
1
Tlmenie nerovností
5
Iné
Vzhľad pneumatiky
5
Zlyhanie
-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
2
Životnosť
3
Solek
3,4
Prvý názor, prvé reflexy. Som váhal dlho na tento nákup. Ale neľutujem. Myslel som, že Continental, Pirelli moci, som si vybral Nokia a je založený iba na spätnej väzby od používateľov (NRVi). Nikdy som nepočul o tejto spoločnosti, ale stojí za to zaiwestowac. Po prvé, SILENCE. Zero valivý odpor. Uvidíme, ako to bude ďalej. Iba suchý dosť často znelo abs najmä jamy alebo nejaké iné nerovnosti. Až do teraz, som mal Michelin Pilot Premacy, Pirelli P6, P7, Dunlop v tomto i iných áut. Vybral som si Nokia. Myslím, že som urobil dobre. Som rád, že sa vynaložené peniaze. Okrem toho, že je to len pneumatika .... cos niekedy to stojí za to zmena v mojom živote :)
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
nižšie 2000km
Miesto používania:
zvyčajne v meste
Štýl jazdy:
stredný
Automobil:
žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
5
Komfort jazdy
Úroveň hluku
4
Tlmenie nerovností
4
Iné
Vzhľad pneumatiky
5
Zlyhanie
-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
3
Životnosť
3
John Black
3,4
Preklad
Dodatočné informácie
Počet kilometrov:
nižšie 2000km
Miesto používania:
v teréne aj v meste
Štýl jazdy:
stredný
Automobil:
žiadne informácie o vozidle
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:
Áno
Podrobné hodnotenie pneumatík
Správanie na ceste
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
5
Komfort jazdy
Úroveň hluku
4
Tlmenie nerovností
4
Iné
Vzhľad pneumatiky
5
Zlyhanie
-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy
3
Životnosť
3
4
5
6
Celkové hodnotenie pneumatiky
3,9
Komfort
3,4
Jazda
4,3
Terén
-
Náklady
3,4
Kúpiť