Goodyear ULTRA GRIP 7 - Hodnotenia používateľov

Zoradiť podľa:
Robson LBN
4,2

Preklad

Ja neviem, prečo tam sú komentáre ako suchý priľnavosť je zlý, ale pri akej teplote? Nemali by sme zabúdať, že je to zimná pneumatika! Pokiaľ ide o slová sú moje tiež sú vyrábané v Slovinsku a nejako tam bol problém, alebo vyvažovanie (použité ráfiky a štetec na vrchole 25g a 15g pre oba), a s ironickým tymbardziej bežcov (a možno aj človeka, ktorý zabudol im wyważał okuliare). Pre tých, ktorí tyrech auto ide ako po koľajniciach v krivkách a zákrut, a ak niekto vyžaduje mimoriadny výkon z pneumatík, aby ju zložiť a jazdiť na koľajnice určite nebudete mať problémy s trakciou a bočnú oporu. Nedostatok zdravého rozumu nenahrádza ani najlepší pneumatiky, alebo ABS, alebo dokonca aj ESP, ale temperament a náročné jazdy, a to môže efektívne chladné mužov v modrých uniformách. Majú nové neoznačené autíčka, a aby bolo zábavné, aby sa stala v swapových vozy mesto so svojimi kolegami na druhej, cudzie čísla (napr Lublin sú strieborné Vectra, Škoda a Varšava spustili tu opäť tam).

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:2000 - 5000km
Miesto používania:Iba v meste
Štýl jazdy:rýchly a dynamický
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Sneh a brečka5
Komfort jazdy
Úroveň hluku5
Tlmenie nerovností4
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
Krzysiek
4,2

Preklad

Išiel som na žuvacie 80,000 km! Tento týždeň som sa kúpiť rovnaký, pretože tam nie je o nič lepšia. Cestoval entyre východnej Európy, 2 sezón zime tak v lete, pretože som nechcel, aby ich meniť. Posledná 30000K nesúdi, pretože sú opotrebované, ale až do 50.000 km zjavenia. Spoločný názor je, že rýchly stret GY sa nevzťahuje na tento model. V lete je teplo popiskiwały zatáčanie a trochu plávanie, ale nakoniec to tak zimná pneumatika, čo môže očakávať. V zápale oblasti. 40 stupňov (Maďarsko, Srbsko - august 2007) kwiczały dobré brzdenie, ale potlačené! V zime, zjavenie - mokrej vozovke, snehu, poľadovici snehu - to nie je žiadny problém. Som cestoval ďalšie Quattro. Pre kopnym snehu UG6 boli o niečo lepší, ale UG7 sú univerzálne. Už predtým, než zmenil gumy, ale nechcel som nové zimné pneu, kým je teplo, a krátke leto som "bol" pred zimou. Dojeździłem ju až do konca a hodiť ľútosť. Vždy som zmenil svoje pneumatiky po cca 50000km, ale tu to naozaj nie je nutné.

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:vyššie 15000km
Miesto používania:Iba v meste
Štýl jazdy:rýchly a dynamický
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Sneh a brečka4
Komfort jazdy
Úroveň hluku4
Tlmenie nerovností4
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy4
Životnosť5
Tom
4,2

Preklad

Vitajte u nás. Posledná rozsiahlo písal o výhodách a nevýhodách Semperit Winter Grip. Čas pre GY Ultra Grip siedmej Made in Germany. GY výhodou je: v podstate nulový vibrácie pri rýchlosti 150 km / h, desivé ticho, dokonca aj pri otáčaní doprava neexistuje zimných pneumatík typický hluk. Rozjazd a brzdenie na snehu a ľade hladký. Aj neboli testované rýchlym pruhom. Keď sa rozpadá priľnavosť, ich využitie nie je sprevádzaný malým remorkér. Pneumatiky sa zdá byť prvý dotyk mäkké, ako by tiekol po asfalte, ale presnosť pozitívne prekvapenie, nielen pocit kontaktu s asfaltu ako v lete. Zatiaľ pneumatiky sú oveľa lepšie, než Semperit hoci je táto skvelá ekonomická voľba pre tých, ktorí jazdia v zime na stovky a nechcete byť prekvapení tým, snehu a ľadu. Ako je uvedené podľa počtu testov v GY je vyššia úroveň trakcie na mokrej a suchej. Hmotnosti do 50 g S pozdravom.

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:nižšie 2000km
Miesto používania:zvyčajne mimo mesta
Štýl jazdy:stredný
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Sneh a brečka5
Komfort jazdy
Úroveň hluku5
Tlmenie nerovností4
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
maly
4,2

Preklad

Všeobecne platí, že Goodyear má veľmi dobré zimné pneumatiky, mal som predtým UG 5, pretože išiel skvele, vymenil za novší model, a ja naozaj nebol sklamaný. Rovnako ako všetky zimných pneumatík, ak je príliš horúca môže kĺzať rýchle pohybu, ale okrem toho sa správajú veľmi dobre pri teplotách, "zimné", nie sú v brečke žiadne problémy, pri jazde na mokrej vozovke, alebo pri jazde na voľnej alebo kompaktný Sneh, ľad, samozrejme, je to lotéria, ale bez prudkých manévroch nie sú tam žiadne prekvapenie. oderu veľmi slušné. Nerobia hluk. Často sa pohybuje v oblasti - veľmi pekné pneumatiky ísť typické poľské cesty v čase jarného topenia, kedy veľké množstvo bahna. Rozhodne neodporúča, pretože na rozdiel od leta Goodyear HydraGrip, ktoré sú rozhodne beznádejná (rovnako ako model Eagle Touring)

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:10000 - 15000km
Miesto používania:Iba v meste
Štýl jazdy:stredný
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka5
Mokrá vozovka5
Sneh a brečka5
Komfort jazdy
Úroveň hluku5
Tlmenie nerovností5
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy4
Životnosť4
Zolty
4,2

Preklad

Prepnutím do kontinentu TS 790 pre UG 7 jedným z najdôležitejších dôvodov, ale v zime - udržať sneh a topiacom sneh. Tak, ako som očakával (predtým jazdil na UG UG 4 a 5), ​​pneumatika je veľmi dobrá, veľa stojí viac, než je priemer v tejto triede. Tam, kde TS je okamžite držala a správal sa ako "slick", UG zahryzne do snehu a ťahá dopredu. Na suchej i mokrej vozovke už nie sú tak senzačný - mäkké pneumatiky, tvrdé augusta ohyby tak môže zvýšiť cestovný komfort, ale stráca istotu - tu TS 790 bola lepšia. V krátkych TS-790 do odsniezonego mesto - tak dlho, ako to môže sa tam dostať v auguste s ohľadom na jeho priemerný výkon na snehu - UG 7 vo všetkých ostatných miestach. Nákup - tak dnes (pretože UG Performance nie v mojej veľkosti), a možno pár sezón bude niečo lepšie.

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:2000 - 5000km
Miesto používania:Iba v meste
Štýl jazdy:kľudný
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Sneh a brečka5
Komfort jazdy
Úroveň hluku3
Tlmenie nerovností4
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť4
Roberto_BMW
4,2

Preklad

Po 10 rokoch riadenia rôznych áut a rôzne typy pneumatík už mám nejaké skúsenosti a "prinútil" ma posúdiť pneumatiky veľmi vysoké. S týmto behúň je najtichší zimówką, na ktoré som išiel, bol dokonca testovaný pri rýchlosti 200 km / h skúška išlo veľmi dobre. V príliš vysoké ako zimné teploty (nad cca 6-7 stupňov) zvyšuje brzdnú dráhu na suchej vozovke v porovnaní s letnými pneumatikami, ale je to všetko zimné pneumatiky indispozície. Avšak, v zimných podmienkach funguje veľmi dobre, veľmi zriedka stráca priľnavosť (a skutočnosť, že stráca účinnosť bolo viac, že ​​musím ísť do tyla je uvoľnený), a stalo sa aj prekonať pri nízkych teplotách ostrých zákrutách pri vysokých rýchlostiach. Blend mäkké, ale nie, aby si všimol rýchlo nosia niečo špeciálne.

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:10000 - 15000km
Miesto používania:zvyčajne v meste
Štýl jazdy:stredný
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Sneh a brečka5
Komfort jazdy
Úroveň hluku5
Tlmenie nerovností5
Iné
Vzhľad pneumatiky5
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy5
Životnosť5
Pitsen
4,2

Preklad

Potom, čo sa rozhodol na nákup pneumatík, pozrel sa na názory používateľov. Priznám sa, že ako zvyčajne, sú extrémne, ale bál som sa o ťažkosti vymieňaných na prvých kilometroch, nákup pneumatík tesne predtým, než sa na turné. Nič také - na vode a snehu zjavenie. Topiacom sneh, že som mal tie najlepšie pneumatiky a už narobil asi 600.000 míle rôzne typy pneumatík. Dynos v snehu skvelú trakciu v hlbokom snehu a sneh przejeżdżonym skvele. Na ľad nie je silný = každý poolecą nevie, ako jazdiť - porovnávacie hodnotenie na konci roka - bez zmyslu pre rozdiely sú príliš malé, aby si všimol. Dôležité je, že každý je dané pneumatiky s malými váhami a nie je zrejmý žiadny zakolísania, ktoré sa môže stať aj tie najlepšie značky - ale to by mohlo byť trochu šťastia v dodávke. Ja by som odporučiť.

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:5000 - 10000km
Miesto používania:Iba v meste
Štýl jazdy:rýchly a dynamický
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Sneh a brečka5
Komfort jazdy
Úroveň hluku4
Tlmenie nerovností4
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy4
Životnosť4
Piotr
4,2

Preklad

Kvôli tomu, jazdím veľa som chcel kúpiť dobré pneumatiky a dlho premýšľali. Voľba padla na UG7 (jednoducho nebol Dunlopów). Mokrá pneumatika je senzačný píše jednoducho vynikajúci. Našiel som si to a pred golf na vnútornej strane, pretože na rovinkách som nedal. Videl som, že ten chlap je horšie pneumatiky určite spomaľuje v zákrutách. V suchých podmienkach pri kladných teplotách nie je dobrá, ale to je negatívne, je oveľa lepší. Pokiaľ ide o ľad to neunavuje, a nie to, čo každý podvádzať je klzký (skákanie v lete veľmi). V snehu, všimol som si, že pneumatiky ako rýchlejších zákrutách, kde sneh je rozprávka. Ja by som určite prednosť teplotám pod bodom mrazu. V kombinácii s riadenia vznetového motora v zimných podmienkach je poézia. Ja by som určite odporučil.

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:2000 - 5000km
Miesto používania:zvyčajne mimo mesta
Štýl jazdy:rýchly a dynamický
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka5
Sneh a brečka5
Komfort jazdy
Úroveň hluku4
Tlmenie nerovností5
Iné
Vzhľad pneumatiky5
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
Mirek
4,2

Preklad

Po prechode z letného na zimné pneumatiky Prvá vec, ktorá ma prekvapilo je, že sú veľmi tiché (letné Pirelli P6000 -! Katastofa). Riadenie auta veľmi istý, a sneh nebude vedieť, ako sa mu to skúsiť. Nieośnieżonych riadil cesty krajiny a na horách. Pri prudkej akcelerácii na snehu alebo topiacom na zadné okno, ale bolo vidieť, ako sa pneumatiky zomlieť a hádzať sneh. Okrem sťahovanie wyślizganym zasnežené príjazdovej cesty, môžete sa pohybovať bez prerušenia rukoväť (s 6). Išiel som na ľade na začiatku marca, v deň vody a ľadu vo večerných hodinách. Tak, aby na koni ticho v rohoch a na kopcoch. Všeobecne neexistuje pneumatika na ľad, ktorý sa správal ako pri jazde na asfalte (4 Hodnotenie). Nevýhodou je vysoká cena. Odporúčam Mirkovi

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:10000 - 15000km
Miesto používania:Iba v meste
Štýl jazdy:stredný
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka5
Mokrá vozovka5
Sneh a brečka5
Komfort jazdy
Úroveň hluku5
Tlmenie nerovností5
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy3
Životnosť3
Volkswagen
4,2

Preklad

Dlhý sa rozhodol na konkrétnu pneumatiky. Voľba medzi Dunlop WS 3D GY UG 7. som čítal recenzie a nevedel som, čo mám robiť. Niektorí ľudia píšu to, iní len ... Nakoniec, rozhodnutie pádlovať GY UG 7. Prvá vec, ktorú môžem povedať po takej krátkej vzdialenosti (v lete som mal rovnakú veľkosť), sú extrémne "soft". Možno, že to je tiež príčinou opotrebovania pneumatík rýchlejší (ako píše veľa), ale niečo za niečo - lepšie doslova asfalt. Nie sú nahlas, ani ja by som povedal, že sú tiché. Jemne vybrať akýkoľvek nerovnosti (v porovnaní s letnom období - aj keď môže byť ťažké vzhľadom k teplote - ale rozdiel je pravdepodobne príliš veľký - korzysz GY UG 7). Ja by som odporučiť. Ako Nezabudnite tiež, že ste zadali neskôr po nejakej dlhšiu vzdialenosť.

Dodatočné informácie

Počet kilometrov:nižšie 2000km
Miesto používania:Iba v meste
Štýl jazdy:stredný
Automobil:Žiadne údaje
Odporúčate tieto pneumatiky iným používateľom?:Áno

Podrobné hodnotenie pneumatík

Správanie na ceste
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Sneh a brečka4
Komfort jazdy
Úroveň hluku4
Tlmenie nerovností4
Iné
Vzhľad pneumatiky4
Zlyhanie-
Ekonómia jazdy
Ekonómia jazdy4
Životnosť4
Celkové hodnotenie pneumatiky
3,8
4,0
3,9
-
3,8