Podľa sezóny
Populárne značky
Doručenie od 24h
14 dnípravidlá vrátenia tovaru
Bezplatné doručenie
616 názorov
Zbierame informácie o tomto Pneumatike od 7647 dní
Počas tohto obdobia sme zhromaždili616 názorov
Naši zákazníci jazdili na tejto pneumatike 8862000 km
dominantný štýl jazdy
stredný
Výsledky: 616 z 616 recenzií
Neoverená recenzia
Preklad
Recenzia mimo SK
Moja veľkosť pneumatík 195 / 50R15, vozidlo je 3D 1998 Honda Civic. Tieto pneumatiky sú namontované na prednej strane. Neodporúčam, aby sa zmestili do kola sú užšie ako 6,5J. Mám je vybavené 5.5J a thay sú hrozné na takýchto kolesách! Pros - pneumatika poskytuje skvelé brzdenie na suchých aj mokrých! Nie sú žiadne problémy s vodičským v koľají, nemajú faloš a vypustite vodu lepšie ako zimné pneumatiky. Sú veľmi pohodlné, moja 175 / 65R14 zimné pneumatiky sú ťažšie ako oni. Bridgestone Turanza ER300s sú určite lepší, než napr. Toyo Proxes T1-R, Falken ZE 512S a 912s, Yokohama C disky 185 / 60R14. Nevýhody - sú hrozné v rohoch, majú priľnavosť, ale "krútiť" hrozne, v rohoch, ktoré o neho príde na horizontálnej hrbole, čo je je ich najväčšou nevýhodou. Podľa môjho názoru, bočná stena je trochu príliš mäkké ako v T1-R, PX4 bude pravdepodobne vybavená ďalšie, pretože ich sidewall je zrejme ťažšie. Loud, zatiaľ som nepoužil žiadne pneumatiky hlasnejšie než to. Moje celkové hodnotenie je 4, odporúčam Bridgestone Turanza ER300s ľuďom, ktorí jazdia bezpečne a chcú mať pneumatiku s vynikajúcimi brzdnými vlastnosťami na mokrej i suchej. Neodporúčam je pre rýchlych zákrutách, najmä na kolesá sú užšie ako 6,5J. čítať viac Zatvoriť
Zhrnutie: Neodporúčam túto pneumatiku
Súhrnné hodnotenie:
Suchá vozovka 4/5
Mokrá vozovka 4/5
Je toto hodnotenie užitočné?
0 0
vengador
Všimol som si niečo zaujímavé. V našich štyroch firemných vozidiel Bridgestone Turanza ER300s s rýchlostným indexom H - boli osadené 130 MPH, ale preto, že schválenie výrobca (vyšší zdvihový objem motora), ďalšie dve autá boli vybavené pneumatikami s rýchlosťou indexom V - 149 mph. Nedávno som hovoril s technikom, ktorý je môj kamarát, ktorý vysvetlil, rozdiely v konštrukcii pneumatík s indexmi H a V ku mne. Keď sa rýchlosť zvyšuje kolesa napr. dvakrát, zotrvačné sily pôsobiace na pneumatiku zvýšiť štyrikrát "rýchlosti námestie". Tak, ako je v dôsledku toho je potrebné lepšie materiály a ďalšie vrstvy. Záver bol nasledujúci, pneumatika s rýchlostným indexom V a viac prameňov je tuhšia než H-indexované jeden. Druhý oznámenia - čím vyššia je index rýchlosti, tým viac sa zvyšuje požadované stavebné valivý odpor. Na ceste sa ukázalo, že v skutočnosti H-indexovaných pneumatika je pružnejšia, a poskytuje vyšší komfort. Po prejdení 20.000 míľ v minulom roku a montáž pneumatík v tejto sezóne, nemám žiadne námietky. Pokiaľ ide o pneumatiky s indexom V, je to pre mňa ťažké ich hodnotiť. čítať viac Zatvoriť
Zhrnutie: Odporúčam túto pneumatiku
Mokrá vozovka 3/5
Mario
Všeobecne v poriadku, ale tam sú dve veci, ktoré mi na nervy od začiatku užívania. Prvá nevýhodou je zvýšená hladina hluku v aute. Tiež to dostane menej počuť úmerne k zvýšeniu rýchlosti, ale to je preto, že dostane tlmeným zvukom pískania vzduchu okolo auta car.The je rozhodne tichší zimných Goodyears. Druhý problém je redukovaný jazdný komfort. Všimol som si, čo predstavuje nárast o tuhosť odpruženia, moje auto sa stal "tuhšie". Moje pneumatiky majú profil 60, a mám dojem, ako by to bolo 35-40! Ak dávate prednosť vysoký jazdný komfort potom neodporúčam kupovať túto pneumatiku, ale v prípade, že pohodlie je pre vás dôležité, potom je to správna voľba kúpiť tieto pneumatiky. Manipulácia je skvele na suchom i mokrom povrchu. Great v rohoch a na rovinkách, a to aj vyjazdené koľaje nie sú problém. Nechcem hodnotiť ich opotrebovania, dostanem nové, pokiaľ tieto opotrebovávajú. Ale nemôžem povedať, v prípade, že bude Bridgestone Turanza ER300s znova. Som spokojný, ale ďaleko od "potešil". Je to z dôvodu nízkeho jazdný komfort. čítať viac Zatvoriť
Suchá vozovka 5/5
ZIBBY
Ja som išiel po dobu jedného roka na Bridgestone Turanza ER300s teraz, Predtým som mal mnoho ďalších, tak zvané "športové", pneu, ako Dunlop SP Sport 9000, Michelin Primacy, Pirelli PZero Rosso, a to aj Bridgestone Potenza RE050. Žiadny z nich môže zodpovedať kvalite ER300! Viete prečo? Vzhľadom k tomu, športové pneumatiky vždy nejaké "problémy". Každá pneumatika má svoje silné a slabé stránky. Tieto pneumatiky sú dobré vo všetkých aspektoch. Dokonca aj bočné sklíčka na mokrej vozovke alebo v horách nie sú problém, pneumatiky nebudú ani kňučanie, a auto je stále pod kontrolou, môže to byť aj úver mocného 4WD, ale cítim, ako tu moc úver pre pneumatiky, a naozaj dávajú veľa! Nemôžem sa sťažovať na nič, počas užívania oni mi nikdy nedal žiadne negatívne myšlienky o ich správaní. Pokojné, skvelá vo všetkých podmienkach. Premýšľajte dvakrát, ako utrácať svoje peniaze na hlasné "trojuholníkových" rebrík alebo prefinancovaním na kontinentálnych alebo Michelin, ktoré nie sú lepší ako ER300 :) čítať viac Zatvoriť
Mokrá vozovka 5/5
Matt
Vybrala som si Bridgestone Turanza ER300, pretože pneumatiky Bridgestone sa používa v F1, a v deň kúpy to bola najdrahšia pneumatík v dielni, ale po 25% zľava pre stálych zákazníkov sa zdalo, že je najlacnejší z troch vybraných značiek vedľa Continental a Michelin. Po prejdení over35 000 míľ môžem povedať, že pneumatika je ideálna pre môj štýl jazdy. Je to naozaj ťažké stratiť priľnavosť pri rozjazde na suchu, to dáva veľkú fieeling dôvery v rohoch, môžete ľahko cítiť okamih straty priľnavosti. Pneumatika mi, že najviac v daždi prekvapilo, pretože je to veľmi spoľahlivé a predvídateľné. Žiadne problémy so spustením, alebo v zákrutách. Brzdná dráha predlžuje len nepatrne. Neodporúčam to pre sneh a topiacom sneh! Je to letná pneumatika po tom všetkom, a za takých podmienok, funguje to skvele, v daždi je to senzačný. Úroveň oderu aj po takej vzdialenosti a so svojím jazdnom štýle je veľmi nízka. Aby som to zhrnul, dobré pneumatiky s dlhou životnosťou pre anglické dážď podmienok, a to aj pri agresívnej jazde. čítať viac Zatvoriť
randy
Keď niekto prepichnutý svoju prvú sadu Bridgestone Turanza ER300s, som ani na okamih neváhal - kúpil som ich znovu. Naozaj nemôžem na nič sťažovať! Sú to naozaj skvelé. Som pozitívne prekvapila ich oteru a jazdím rýchlo a veľa. Priemerná denná vzdialenosť je asi 100 kilometrov - 60 míľ od a 40 v meste. Viem, že pneumatiky by mali byť rovnaké bez ohľadu na továrne, ale tie zo Španielska len prilepené k ceste. Pneumatiky, ktoré pravdepodobne boli z talianskeho závodu mal trochu horšie priľnavosť - to dá vycítiť. Prečo? To, čo robí ten rozdiel? Ak sa začnú strácať priľnavosť, ja ich dostať znova, ak to nebude mať žiadny lepší v ADAC a ďalšie testy ... Možno, že bod je, že sme sa rýchlo zvyknúť na dobré pneumatiky. A aký je zmysel hľadať nedostatky v prípade, že pneumatiky spôsobujú žiadne problémy? A prečo máme myšlienky, že vodiči, ktorí majú problémy s pneumatikami, sú v lepšej pozícii? Ak hľadáte pre bezpečnosť, jazdný komfort a športový výkon, môžem rozhodne odporučiť Bridgestone Turanza ER300s. čítať viac Zatvoriť
Paul
Urobil som asi 12.000 míľ na týchto pneumatikách, a zatiaľ som veľmi spokojný. Najdôležitejšie je pre mňa bolo, že pneumatika musela byť najúčinnejšie pri brzdení na mokrej aj ... nebol som sklamaný! Pokiaľ ide o mňa, správajú sa senzačne na mokré. Dokonca som urobil nejaké "try-out", brzdenie na mokrej a som narazila na brzdový pedál k podlahe pri asi 50 MPH. Na hladké, mokrej dlažbe moje auto takmer zastavil na mieste. ABS zapnutý ako obvykle, ale len na krátku chvíľu. Ďalším anvantage je manipulácia v rohoch ... výborný na suché, veľmi dobre na mokrej. Len som čakal, koľko kilometrov budem robiť na ne, pretože tak ďaleko, že sa zdá, majú malú opotrebenia. Nevýhodou pre mňa je manipulácia vo vyjazdených koľají. Musíte držať volant pevne, pretože to môže sverve pri príchode zo zabehnutých stereotypov. Ale pre mňa to nie je problém, a veľkou výhodou je vynikajúca brzdenie na mokre. Viem, že keď vydrží 30000míle, bude budúci nákup bude Birdgestone Turanza ER300 znova! čítať viac Zatvoriť
Arthur
Od januára 2005 som čítal, čo som mohol nájsť informácie o rôznych modelov pneumatík. ER300 bol vodcom mnohých testoch. Nespomínam si, čo bolo dôvodom nákupu (iste nie cenu, pretože neboli lacné), I vybavená dve skontrolovať je. Prvý pár kilometrov bolo veľkým sklamaním - chcel som, aby sa zmestili svoje Barum Bravuris 2s späť! Ale po cca 350 mil ukázali svoj skutočný potenciál, čo ma zaručený som urobil dobrú voľbu. Rieši tiež ako na suché a mokré. Vedú auto, kde chcem, a sú veľmi predvídateľné. Bez ohľadu na povrchu je suchý alebo mokrý, brzdenie je veľmi dobrá. Valivý odpor je možno o niečo vyššia, než na akciových Firestones a Bravuris a sú trochu lounder kvôli tomu, ale to nie je nepríjemné. Pokiaľ ide o oderu, urobil som asi 35 000 míľ na ne a som si istý, že bude robiť dobre až do konca tejto sezóny. Napísal som, že budem kupovať eGain 95%. Nechal som, že 5% v prípade, niekto ma presvedčil, aby si niečo lepšie. čítať viac Zatvoriť
Scrappy
Prvá vec, ktorú som sa dozvedel o Bridgestone Turanza ER300s je fakt, že umiestnil na 2. zo všetkých pneumatík testovaných Auto Express, a to bol sľubný fakt. Pokiaľ ide o valivý odpor a hluk, ktoré sú veľmi dobré. Sú to senzačné, pokiaľ ide o priľnavosť na suchu aj vo veľmi ostrých zákrutách pri vysokých rýchlostiach. brzdná dráha a východiskom je veľmi dobrá. Na mokré sú veľmi dobré, ale ak sme sa vstúpiť do rohu pri vyššej rýchlosti front má tendenciu k vychýleniu do vonkajšieho pruhu ... ale je to viac bacause zo na špecifikácie občianskeho dlhej fronte. Bohužiaľ, oni sú naozaj klzké na snehu, ale moja Honda je veľmi ľahký voz a 185 nie je dobrý šírku na zimu. Na ľade sú k ničomu. Ja som celkom málo kilometrov ofter na sneženie a myslel som, že by som si sám zabil - je to len veľmi dobrý letná pneumatika. Neodporúčam 195 / 55R15 - mal som také v Fabia II, a to strhol na vonkajšie pruhy v rohoch po daždi. čítať viac Zatvoriť
Oz
Asymetrické pneumatiky sú všeobecne dobré pre zadné nápravy, ale majú sklon k prelínanie. Avšak, zosilnené čepele, ktoré sú pripojené na hrane sú veľký odpor k tomuto javu. Tiež niečo horšie priľnavosť na mokrej možno vycítiť. Pokiaľ ide o Bridgestone Turanza ER300, nie sú tam žiadne známky zástavy. Veľmi pokojné. Predchádzajúci Bridgestone pneumatiky so symetrickým dezénom dostal výrazne pernatej, hladina hluku zvýšila moc, ale ubehnutej vzdialenosti bolo 85.000míle v 6 rokoch. Je ťažké posúdiť, valivý odpor a spotrebu paliva v econimical aspekte, vozidlo sa zvyčajne používa s minimálnou doporučené zaťaženie. Vzhľad pneumatiky neuspokojí puntičkár, ale pneumatika je praktický, odolný proti prímestských otvorov. Po ca. 40 000 míľ je tu ešte asi 5 mm vzorky v centrálnej časti pneumatiky. Na bokoch má nižšiu, "legálne" behúňa. čítať viac Zatvoriť
Peter
Bridgestone Turanza ER300s sú príklady pneumatiky, to je to, čo môžem povedať, po použití je na prednej aj zadnej nápravy v lete a raz v zime (!). Aj keď táto bola predovšetkým prax Zimné vodičské zručnosti, pretože to samozrejme nie je sezóna, že sú určené pre. Presný, tiché, pohodlné a čo je divné, že nie sú pri rýchlom štartov alebo brzdenie kňučanie. Sú to senzačný ako na suché a mokré. Prenášajú pohyby volantu predné kolesá veľmi presne a umožňujú vnímať povrch riadnym spôsobom. Vždy som si ich nahustené na tlak odporúčaný výrobcom vozidla - 2.7 baru na prednej strane - kaučuková zmes je naozaj ťažké, ale zvláda v pohode a sa valí veľmi hladko. To môže byť snímaná, že valivý odpor je nižšia ako na 2,2 bar, rovnako ako spotreba paliva. Nemám žiadne námietky o kvalite pneumatík. Medzi tie, ktoré mám sú vyrobené vo Francúzsku. čítať viac Zatvoriť
Chris
Bridgestone Turanza ER300 sú fotobanka pneumatiky namontované na nové auto som si kúpil. Predtým som sa najčastejšie používa Goodyear špičkovými. P pneumatikách; rovides dobré brzdenie na suchom chodníku, gripy správne v rohoch, prenáša toruqe veľmi dobre pri predbiehaní. Nemali by ste čakať nič viac, než že z takéhoto pneumatiky a to je všetko, čo môžem pozitívne povedať o tejto pneumatiky. Nevýhody: Veľmi nahlas! Nemôže byť ani v porovnaní s Goodyear Excellence, je to ešte hlasnejšie než zimné Ultra Grip, čo je hrozné. Celkom aquaplaningu! 1,5 tony auto s tromi ľuďmi na palube jazdy cez tenkou vrstvou vody môže driftovat vpred rýchlosťou 60-65 MPH už - to je úplná katastrofa. Aby som to zhrnul, budem nosiť odpadky hneď, akonáhle to pôjde, a hľadať inú pneumatiku. Alebo chcel presunúť na juh Európy, na leto. čítať viac Zatvoriť
Mokrá vozovka 2/5
luk
Bridgestone Turanza ER300 Kúpil som je H-indexujú vo veľkosti 195 / 65R15. Nemali by ste očakávať, že moc ticho - sú celkom hlasné, najmä nad 65 MPH, oderu je tiež jasne vidieť. Konštrukcia pneumatiky je relatívne "mäkký". Možno, že V-indexovaných pneumatika chová líp - ale ja nemám žiadne porovnanie príležitosti. Odporúčam im nafúknuť o 0,2 baru viac, než je odporúčané - v opačnom prípade si trochu "slabo". Pokiaľ ide o profesionálov: udržujú danom smere veľmi dobre, majú jasnú výhodu oproti iným pneumatík na mokrý. Pri náhlom začiatku, že kňučanie podstatne menej než iné pneumatiky som použil. Myslím si, že môžete očakávať odolnejšie a tichšie pneumatiky pre takú cenu (kúpil som ich asi 65 libier na pneumatiky). Ja neviem, či by som kúpiť znova, aj cez svoje početné výhody. čítať viac Zatvoriť
j@zon
Bol som pomocou týchto pneumatík na niekoľko sezón. Kúpil som ich po prečítaní mnohých recenzií, ako aj vzhľadom na veľmi dobré hodnotenie v testoch letných pneumatík. Pros: pneumatiky, je to ťažké, rukoväte aj v rohoch, a to ako na suché i mokré, ktorá robí svoju prácu s agresívnym štýlu jazdy. Veľmi odolný, nič sa s nimi deje. Nevýhody: preto, že pneumatiky tvrdo, každý bump môže byť pocit, valivý odpor je priemer, po cca 24 000 míľ jeho parametre nie sú tak dobré, ako na začiatku, ale stále robiť svoju prácu. Ďalšou nevýhodou je finančný aspekt, pretože cena je príliš vysoká, ako teraz. Záver: ak hľadáte dobré a odolné pneumatiky a podobne agresívny štýl jazdy, Bridgestone Turanza ER300 je pre vás, ale ak chcete ísť ekonomicky a komfortne, lepšie riešenie by bolo napr. Michelin Energy Saver. čítať viac Zatvoriť
Charles
Celkovo priemerná pneumatika, príliš veľa peňazí. Oveľa lepšie zvoliť niečo Continental. Oveľa lacnejšie a oveľa lepšie jazdné vlastnosti. Na suchom asfalte nejako radí, mokré je tragédia, nie je žiadna zmienka o silnejšie brzdenie, ABS funguje okamžite, a to aj za mierneho dotýka brzdový pedál. Vďaka zrýchlenie procesov rovnakým spôsobom - na suchej vozovke drží na mokrom asfalte silnejšie biť plyn a kolesá stratia trakciu, bohužiaľ. Zatáčanie skoré spustí a vy budete musieť hodiť, že v mysli. Kde je pravda, pre zimné pneumatiky vstúpiť ticho v rohoch pri rýchlosti 90 km / h je to bohužiaľ Brigestone 75 km / h, maximálna 80. Až celkom nahlas na niektoré typy asfalte. Jedinou výhodou je, že je úplne odolný. Urobil som ich cca. 70.000 km. a ešte 4-5 milimetrov behúňa. čítať viac Zatvoriť
Suchá vozovka 3/5
mateo
Bridgestone Turanza ER300s sú veľmi dobré pneumatiky. Mám je ako továrenské pneumatiky v mojom Fiat Grande Punto 1.3 JTD Multijet (1,3 motorovej 90 hp, 200 Nm motor). Pneumatiky sú určite na jar - leto - jeseň, takže som neposúdil trakciu na snehu a ľade. Veľmi odolný. Po 25.000míle striedme jazdy, hlavne mimo mesta a veľa na diaľniciach aj možno odhadnúť proti oderu byť okolo 25%. zmením kola medzi prednou a zadnou a Váhy sa každých 10 000 míľ. Sú tiché, bez hučanie, že neprenášajú vibrácie do vnútra vozidla. Veľmi dobrá brzdenie a smer vedenia, presné riadenie v rohoch. Celkovo možno povedať, že sú veľmi dobré fotobanka pneumatiky. Môžete bez obáv sústrediť na ceste, bez toho aby premýšľal, keď sú pneumatiky budú robiť to, alebo nie. čítať viac Zatvoriť
Katie
Bridgestone Turanza ER300 je pneumatika s goop držanie v každodennom priemernom používaní (bez bláznivej jazdy). Jedinou nevýhodou je, bohužiaľ, hladina hluku - a tu musím zdieľať názor niektorých recenzentov - to je nahlas. Bohužiaľ. Kúpil som ich zbrusu nový (DOT 5206), a použil som ich od júla 2007 a zdá sa mi, že už som ju použiť, hlasnejší je - pre porovnanie, v bežných teplotách 15 stupňov zimné pneumatiky, ktoré som vzal voľno boli ... pokojnejšie. Úprimne povedané, môžete si zvyknúť na hluk v čase - ale som pokojnejšia pneumatiky (napr Fulda Carat alebo Firestone Firehawk Fuelsavers v mojom Ford Mondeo.). Ale to môže byť chválený pre vysokú trvanlivosť. O svojej budúcnosti s nimi - Počul som, že nový model Turanza je tichší. čítať viac Zatvoriť
ex-runner
Pozrel som sa po všetkých možných zdrojov, než som kúpil Bridgestone Turanza ER300s a vybral som ich, pretože oni neboli príliš drahé a mal dobrú spätnú väzbu od používateľov a dosiahla dobré výsledky v testoch ADAC. V dôsledku toho, je mi jedno, či pôjdem na suché alebo na mokrej vozovke (pri 2500 míľ vykonaných od septembra do novembra na tieto pneumatiky som sa nikdy nepodarilo zablokovať kolesá). Poskytujú tiež veľmi dobrú ovládateľnosť v zákrutách, všeobecne oni udržať auto na ceste veľmi dobre. Dokonca aj zaplavenej koľaje nie sú problémom pre nich, a ja nie som jeden z tých, ktorí spomaliť pred kaluže na ceste: P Pneumatiky sú naozaj stojí za odporúčací, cena je za také dobré pneumatiky veľmi atraktívne. čítať viac Zatvoriť
Falcon
Na pneumatiky przejeździłem 5 sezón. Na začiatku to bolo v poriadku. S časom, však, horšia bola mokrá. Pneumatika na mokrej bez predchádzajúceho upozornenia môže rýchlo stratiť trakciu (napr. Na vrchole). Bol som z tohto dôvodu 2-3 nepríjemných situácií. Pneumatika bola staršia, tým pomalšie som mal jazdiť v mokra (aj keď to bolo len trochu vlhké a nie moc dažďu). Na suché nemám žiadne námietky. Avšak, taká náhla a neočakávaná strata priľnavosti na mokrých povrchoch dôrazne odradiť ma, aby som ho kúpiť znova. Tire rád treba ohriať - v mokrej lepšie držanie na dlhú agresívnej jazde - bohužiaľ, nikdy neviete, kedy budete prekročiť hranice a pozemky v priekope. V daždi naozaj pokoj doporučené pre vodiča. čítať viac Zatvoriť
MK
Som sa presvedčil kúpiť Bridgestone Turanza ER300s môj priateľ, ktorý kúpil ER300s z predávajúceho na eBay. Zorganizoval test, počas ktorej by ste mohli vyskúšať ER300s a Potenza RE050 ako. Názory mňa a môjho priateľa sú jednotní, to je pneumatika, ktorá zviera skvele v rohoch a má vynikajúcu trakciu, bez ohľadu na poveternostné podmienky. Pri jazde na mokrej dlažbe automobil má stále senzačný priľnavosť. Predtým som použil Goodyear Eagle F1 GSD3s a zvlášť na mokrej to bolo ľahké stratiť trakciu, nehovoriac oderu bola strašná. Som prekvapený, že názory sú tak odlišné, mám pocit, ako niektorí užívatelia boli posudzovaní úplne odlišné pneumatiky. čítať viac Zatvoriť
Pneumatiky skvele. vyrovnáva svoje veľké, nič neprekoná a hučí. Mal som predtým Barum Bravuris, a musím povedať, že tí, 100 km / h "spev" a od 160 km / h, hluk bol neznesiteľný ... S mojím nedostatkom veľkosti akvaplaningu asi 100 km / h som išiel asi 35.000 km, a ja nevidím žiadny zvláštny rozdiel v závažnej zníženie behúňa, a ja som rád jazdiť rýchlo .... samozrejme bez spálenej gumy;-). Vybral som si tieto pneumatiky, pretože majú 2005 vysoké známky v testoch a testy nemeckého autoklubu ADAC Autoświata a neľutujem. Ak chcete znova ku kúpe, ak sa rozhodnete, že nebude mať nič iného lepšieho. Rozhodne kúpiť na internete. Pozdravy čítať viac Zatvoriť
stembor
Naozaj skvelé pneumatiky. Odbočovacie drží skvele. Všeobecne platí, sebavedomé a chová sa predvídateľne vo všetkých podmienkach, a je pravdepodobne najdôležitejšie pri nákupe lepších pneumatík. Čo je hluk pred kúpou trochu váha, ale napriek tomu si vybral túto pneumatiku, pretože z najlepších pozícií v rade testov. Po 300 až 400 kilometrov nezaznamenal žiadny zvuk, pretože oni naozaj sú počuť. Očakával som, že veľa hluku a tam sa objavil len slabý zvuk, ktorý sa rýchlo zvyknete. Už skúša veľa pneumatík, zakaždým, keď sa snažím kúpiť ďalšie, ale v tomto prípade pravdepodobne zostanú po dlhú dobu na tejto pneumatiky :) čítať viac Zatvoriť
Mariusz
Tak dlho, ako pneumatík naložených na nové auto, alebo vzhľad alebo kvality. Dokonca aj na suchej vozovke môže byť normálne pre nich ísť, ale to je naozajstný mokrý šmykľavka a to nahlas. Beznádejný oteru, po prejdení 40.000 km neboli vhodné pre použitie v praxi a teraz pristál do koša a nikdy viac. Odporúčam vyhnúť sa veľký luk a nenaznačujú, že názory, ktoré sú tu veľmi dobre, pretože mnoho z nich sa už presvedčení, že sa jedná o veľmi zlé pneumatiky a silne preceňuje. A teraz je čas na niečo dobré, a tento rok na jar Passat bude jazdiť na Dunlopach SP Sport 9000 a zvyšok beží augusta snímky na mokrom povrchu. čítať viac Zatvoriť
Pneumatiky zakúpiť na týchto stránkach. Zákaznícky servis na uspokojivej úrovni. Pokiaľ ide o pneumatiky - Kúpil som si 2 kusy na prednej strane - skôr, než som mal Goodyear GP 2 (oni boli s autom) a sú oveľa pohodlnejšie. Nenoste vibrácie sú oveľa tichšie, a celkovo som šťastný. oteru 3, pretože malé vzdialenosti. Auto sa zastaví dobre (nemám ABS a ja som bol schopný vŕzganie - skôr v okamihoch), vo všeobecnosti nie je blázon, aj pre mňa o tom, ako jazdiť, budeme radi zdieľať môj názor. Vzhľad vážne škaredé, ale za rok pôjde na zadnej strane. Za túto cenu si môžete kúpiť v obchode Barumu. Veľa šťastia! čítať viac Zatvoriť
mtz
Prečítajte si užívateľské recenzie na Toyota (možná do tej miery, že sú nejaké problémy, atď.), Mňa priviedlo k otázke teraz názor (chcel som vyšší počet najazdených kilometrov) Brzdenie na suchej pneumatiky pocit, zákruty, nekĺžu, ako by to bola prilepené a voz stráca rýchlosť rýchlo (bez ABS-u). jazda na mokrej, brzdenie, atď, všeobecne rewelka.Zobaczymy vyšší kilometrový výkon a menej kráčať za rovnakých podmienok. (Mimochodom by som ísť do rôznych značiek, Dunlop, Kleber, Pirelli, Goodyear, Michelin, a to je čas na Bridgestone sú pneumatiky OKI a voľba je na vás. :) čítať viac Zatvoriť
mlodzian
Mám tieto pneumatiky na mesiac a nemôžem dať hodnotenie '' 6 '', pretože je to kúsok run nado mnou. Ak chcete byť úprimný, som sa obával tak trochu rýchly stret týchto pneumatík čítajú názory na tú, ale ja nevidím patológiu. Môj štýl jazdy možno charakterizovať ako stredne rýchlo. Medzitým, jazda na týchto pneumatikách mi dáva pocit bezpečia pri jazde v zákrutách a za mokra (snehu a ľadu, ale ja som netestovala túto krajinu zimných pneumatík). Pokiaľ ide o hluk možno povedať, že za normálnych okolností. Rozhodne neľutujem nákupu, ale musí byť tak drahé? čítať viac Zatvoriť
Zdzisław K.
S týmito pneumatikami som veľmi spokojný. V porovnaní s predchádzajúcim Continental sú veľmi tiché (Conti pískanie na diaľnici a tam je ticho). Veľmi dobre zvládnuť jazdu na mokrej vozovke a voda zaplavila koľají (i odstránenie vody). Dunlop a Continentale pre koho myslím, že sa išiel v tomto smere nič. S rýchlym trakciu na mokrej vozovke, ale ja chcel prerušiť na prednej strane jednotky je asi nie je prekvapujúce. Na suchom asfalte alebo rovno nebude kĺzať, aj keď náhle prudké zabrzdenie. Ja by som určite odporučil. Keď som ho kúpil taky bude budúci ER300 :) čítať viac Zatvoriť
wz120
Majiteľ pre druhú sadu. Myslím, že je to dobrý oderu - Urobil som asi 75.000 míľ na scéne na 140 hp vznetový motor s pohonom predných kolies si myslím, že je to dobrý výsledok. Pneumatík na koniec skutočne konal super - bez prerezávanie zubov, hluku alebo strate priľnavosti. Myslím, že je dôležité, aby kúpiť pneumatiky Vyrobené vo Francúzsku (Počul som o tých ďalších vecí). Veľká priľnavosť na mokrej a suchej - intenzívneho trakciou nie kňučanie, a len zriedka sa spustí ABS brzdenie. Odporučil by som vzhľadom k veľkosti 205/55 R16 vynikajú naozaj skvelé. čítať viac Zatvoriť
mack
Aj Bridgestone rok od nového vozidla. Predchádzajúce prevádzky 9 rokov. Predchádzajúce ma nikdy nesklamal a ja išiel rovnako ako dala elektráreň. Po prechode na nový cítil tak veľký rozdiel v tom, že nemá byť popísaná. Konkrétne testovala nové pneumatiky v tvrdej zatáčania. Držte ako lepidlo. Kúpil som si nové pneumatiky Bridgestone. Musíte uznať, že technológia išla tvrdo na front. Sú oveľa ťažšie, než v predchádzajúcich zimných pneumatík (2 Kleber a 2 Vikingovia). Jazdenie na ne ako v roku - samozrejme bez suchým alebo mokrým snehom. čítať viac Zatvoriť
jareko
sú dobré. Pokojná, dobre potlačiť a udržať dobre. Sú tichšie a pohodlnejšie ako dobrý Uniroyal zimné pneumatiky s vyšším profilom. Dávajú pocit stability na hnaciu nápravu - Suchý dážď môžem pustiť volant a (s výnimkou pre rovnováhu, tlak, konvergencie, atď), auto jazdí ako tank a obraty Zdá sa, že prekonať špičku prsta na volante. Ani som si nemyslel, že relatívne nízky profil môže byť pohodlné a je to! Tieto mierne opotrebovaný pneumatiky a Goodyear NCT5 je ako nebo a zem. To boli lacné, hlasný, tvrdo a bez grip to sú presný opak čítať viac Zatvoriť
sovereign
Veľmi dobrá pneumatika za pomerne prijateľnú cenu. V skutočnosti, môže to byť najpokojnejšie a pri rýchlostiach nad 120 km / h môže vyvolať úplne jasne, ale o všeobecné cvičenie pre mňa dokonale. Aj keď je to niekedy ako pohałasować jazda je veľmi slušné. Pre dobrá trakcia mokré a plne uspokojivé kontroly nad vozidlom na suchom, zrejme viac o oslabovaní tak málo viac ako 12.000 km zjavenie, ale ja posúdi až po uplynutí 30 - 40.000. Valivý odpor o všeobecne Som veľmi zadowolny a neľutujem tento nákup. Na zdravie a odporučiť) čítať viac Zatvoriť
Nukkle
Mal som predtým Michelin HP a ContiSportContact3 obaja boli oveľa lepšie, oveľa lepšiu stabilitu pri jazde nad 170 km / h Záber pneumatiky na suchej alebo lepšie pri agresívnejší začínajúce 1 a na 2 sú schopné aktivovať systém. Najhoršie na týchto pneumatikách je, že pokles nerovnosti je hrozné! guma je tvrdá ako betón, jazdný komfort tragický (s výnimkou diaľnic). Akonáhle sa budete chcieť zbaviť gumy. Kúpil som ich v pokušení cenou propagácie ako predaj, a bohužiaľ to bolo lepšie, aby sa lepšie gumu. Pneumatiky 205/50/17 čítať viac Zatvoriť
Volvo V50
Odporučil by som tieto pneumatiky. stret môže pomerne rýchlo, ale to je (nemám ABS), udržať auto na mieste. budete musieť pokúsiť zablokovať kolesá, jazda na koni často lepšie autá za mnou, musel utiecť do bočnej núdzového brzdenia, a ja šiel do bez pozerať webu - mám dosť mäkké odpruženie je v dobrom stave, môžete dotknúť podlahy; ) spojler aj v oblasti členku poskytujú veľmi dobrú priľnavosť. No vypúšťanie vody. (Samozrejme, beh na vzdialenosť, nie je to všetko na pneumatiky). Pohľad na 3, za to, čo pre koho? čítať viac Zatvoriť
Normal, moderné pneumatika, bez znateľné nedostatky. Neľutujem nákupu. Upozorňuje na určité stabilné správanie pri vysokej rýchlosti jazdy na diaľniciach v zámorí. Presné, objektívne porovnanie s inými podobnými kategóriami, to je úloha pre odborníkov. Aj neboli testované tieto pneumatiky, ale som používal v prevádzke. Tieto hodnotenia sa preto odráža iba subjektívny zážitok z jazdy konkrétne auto, v dobrom stave. Vzal som do úvahy skúsenosti z predchádzajúceho použitia iného renomovaného výrobcu pneumatík. čítať viac Zatvoriť
Jacek
Môj najhorší život výber ... Prvý 25tys. km bolo ok to bolo až neskôr, že tragédia. Pracujú tak hlasno, že nemôžete riadiť bezpečne! Hrozne nahlas! Pneumatiky sú chybné .... škoda, že ani rok záruka robustná ... horšie ako rozpaky u Toyota, ktorá je v tejto situácii, umýva si ruky aj neuznávajú, že tam bola nejaká závada (Štatistiky spoľahlivosti nemusí byť tak veľký ako ostatné Toyota nemôžem pripustiť k poruchám) Prajem zeczywistość je iný !! Ľudia nekupujú, že hovno .... strata času a peňazí nervy .... čítať viac Zatvoriť
Coach
Príliš veľa z nich, nemôžem povedať, pretože len išiel asi 1000 km. V porovnaní s predchádzajúcou, ktoré som mal (Michelin Energy XH1), môžem povedať, že auto drží lepšie vo vlhkej a dokonca aj brzdenie na mokrej i suchej asfaltovej znížil. Čo na seba, myslím, že by bola vyššia, pretože sú mäkšie ako Michelin, ale vďaka lepšie držať povrchu. Hladina hluku zmätie očakávania. Trochu menej atraktívne bočnice. Pred nákupom riadiť názory a stanoviská na internete a v časopisoch, ktoré sa darilo veľa dobrého. čítať viac Zatvoriť
Jaro
Ak niekto hľadá pneumatiky pre pokojnú jazdu po meste, môže s istotou kúpiť a byť šťastný. Pneumatika je dosť ťažké, veľmi pomaly spotrebováva. Neodporúčam, ak sa vám páči poupalać. Tragédie nie je tam, ale rozhodne stojí za to kúpiť niečo lepšie. Vedenie úplne predvídateľné, je náhla strata priľnavosti a je to chválu, a to aj v daždi - dokonca by som povedal, že je pneumatika, ktorá je vhodná pre jazdu v daždi. Letel som z celého 150km / hw doslova steny dažďa a nemal som dušu na ramene, dobré viesť. čítať viac Zatvoriť
Tomek
Kúpil som si na základe ADAC testu. Pneumatiky boli veľmi dobré, keď boli nové. Zdalo sa byť perfektné. Bohužiaľ, mnoho z jazdy, a ukázalo sa, že išlo o najrýchlejší prekrývajúce pneumatiky som mal. S oteru začal zhoršovať, samozrejme, jeho výkon. V tejto dobe, začnem "opotrebovanie" na mokré a značky sú trochu chýba. Všeobecne sa odporúča pre ľudí, ktorí jazdia auto len "V nedeľu v aktivistami", a pre tých, ktorí riadia veľa, ale oni si môžu dovoliť ročnú nákup nových pneumatík. čítať viac Zatvoriť
RN
Ozajstná krása dobré pneumatiky, ktoré chcete zahrnúť zvonu kúpiť, a stavím sa, Bridgestone Turanza ER300, mal som rad založil a strelil prvé dva zvony v mojom živote, kontinentálne dunlopie alebo niečo také som zažil, že pneumatiky robili nebránila naprostý snímku na asfalte. Bol som v pohode s AC, pretože som sa v zadnej 90000: (, mám vodičák 17 rokov a riadený cez 500tys kilometrov pri použití iné vozy, ktoré som mal rôzne typy pneumatík od Debica po nejakom Barumu ,.) Určite odporúčam dunlop. čítať viac Zatvoriť
Suchá vozovka 2/5
szymek@usa.com
Pohode pneumatiky! Wet trochu odchádzajúce GY Hydragip, že som mal predtým, ale wyząbkowały a po jednom období sa vyhodiť! Na suché, presné, bez svišťanie okolo rohov. No ozubenie :). Ako je dobré na mokre, ale stratu trakcie, akvaplaningu chová trochu nervózny. Rovnaká odolnosť voči aquaplaningu veľmi dobrá. Pneumatika je veľmi tichý. Menšou nevýhodou je zvýšená citlivosť ruje autá, ale celková spotreba Turanza je potešením. Po jednej sezóne, ER300 vedieť, že nechcem ďalšie letné pneumatiky! čítať viac Zatvoriť
Bazant
Kúpil som si auto na 50.000 tisíc km. hluk ma zabíja tieto pneumatiky. Najskôr som si myslel, že jazdu nahradiť ložiská sú v aute. Teraz pneumatiky môže mať 3 mm a každého, kto sa dostane do a ide so mnou, takže som sa zmienil placenta naznačuje. Predtým som mal Michelin MTX Fiesta a tiež mal 80.000, ale neporovnateľne menej hluku a nejako držať na ceste lepšie (postaviť lepšiu odolnosť proti koleinom). Teraz robím predchodca dunlpow SP Sport 01, a ja nemám potuchy, čo ma čaká čítať viac Zatvoriť
jedrek
Tyre senzačný. Auto ide okolo rohov, ako keby na koľajniciach, a to aj pri agresívnej ťah na kolesách neporuší skrútený priľnavosť. Išiel som 4000km do Chorvátska na diaľniciach a cestách v okolí - bez zarzutow.Wczesniej išiel Goodyear Eagel 5 - zlyhanie, Continental Premium Contact - boli príliš veľké, trochu hlasnejšie, ale tiež skvelý, bez výhrad. Kleber Dynaxer - totálna porážka, Bridgestone - rozhodca na rovnakej úrovni s Continental. Zdezydowanie odporučiť čítať viac Zatvoriť
Karol
Dramaticky zle, pokiaľ ide o správanie pneumatiky na mokrom povrchu! Veľmi náchylné k prešmykovaniu pri jazde cez vodu głbokości priemer. Pre suché alebo menej, ale žiadne zjavenie. Slabá grip pre zatáčanie Pripojenie prudký jednotky. Neodporúčam pre ľudí s malými skúsenosťami - môžu škodiť sám, alebo auto. Plus oderu. Veľmi nákladné kupovať. Pomerne hlasno a veľmi atraktívne. Rozhodne sa neodporúča, a on bude tiež nikdy vrátiť späť do pneumatík spoločnosti: ( čítať viac Zatvoriť
Mokrá vozovka 1/5
Max BB
Tie majú pneumatiky od apríla 2011. V skutočnosti Conti lovená pre šport, ale pre nedostatok iných možností boli zakúpené. Clincher v cestnej práce slušne, aj keď podľa môjho názoru je to celkom nahlas. Vyžaduje ohriať na tvrdšie jazdu. Rozjazd mokré podľa môjho názoru, dráma - nie náplasť na druhom Conti Sport Ďalšia vec, ktorú mám ťažkú nohu a riadiť moje auto na prednej strane má viac než 400 Nm. Celkovo slušný pneumatika, ale klope na kolenách. čítať viac Zatvoriť
coolmobil
Ahoj, mám zatiaľ pneumatiky ďalšiu sezónu, vidím, že teraz nówki 216zł môžete kúpiť ďalší kus a meniť svoje pneumatiky auta, a nebude späť ER300. Fenomenálny na suché alebo mokré, vo veľkom bazéne auto przyklejnone je ako, no, možno neviete rýchlosť 150 km / h, ale 80 km / hi sa cíti "voda" Pravdepodobne. dážď sa dokonca spochybniť viac ako 100 km / hi ísť dopredu s istotou a bezpečne. viem, pneumatiky musíte dbať na opatrnosť a dôvod :) čítať viac Zatvoriť
Sasza
Po hodnotení obrátil diskusných fór na zázračné pneumatiky. A tu, dámy a páni sklamanie. Skôr by som ísť na dunlopach FastResponse kúpil 205/55 / R16 Bridgestone 215/55 R16 /. Prvý dojem je škaredý vyjazdené koľaje plávanie na vode. Vari si všimol skôr a teraz každý končil aquaplaningu. Okrem toho, výraznejšie zapnúť ABS a ASR. Nie že by to bola zlá pneumatika Dunlop, ale myslím, že aspoň lepší triedu. Tak včera inštalovaný nový Dunlop :) Yours. čítať viac Zatvoriť
Leszek Suświłło
b las ťažké, ale máme veľmi silný. 45 b km na reakcie BIL svoje vozidlo bolo podľa môjho veľmi II laserové bubna. ale vidieť žiadny spôsob, ako v horúcich asfaltových ciest nástrahami vidieť viac asfalt ťa GID. Zvuková izolácia závisí od situácie br tabıık tento nástroj. trvanlivé a robustné b ýdeal, ktorí tvrdia, že majú laser. gıttım zasneženej a zľadovatenej vozovke 300 km, ale nemal som žiadny problém. To dáva mokrej vozovke výkon. čítať viac Zatvoriť
Mehmet
Pred nákupom som čítal veľa testovania pneumatík a ktorého názor v tomto modeli dochádzalo vždy na stupňoch víťazov, a rozhodol som sa to ani sprawdzić.Jak zďaleka najlepšie pneumatiky o tom, čo riadil nich bolo málo. Vykonáva skvele na suchom povrchu, čo je rovnako ako mokré. veľmi tichý v porovnaní s Dunlopow ktorý predtým riadil. Majú len jednu vadu, je docela ťažké, a tak veľmi pohodlné. Dúfam, že na oplátku bude Pomalší stretli. čítať viac Zatvoriť
tommi
Dobré pneumatiky pre rýchle a agresívne jazde. Udržujú krivky tak hlúpa, inhibujú veľký, sprevádzaný skvele. Čo je v pohodlí sucks - koktaily, cítiť každú nerovnosť, skládka, a ruja vo Varšave z kolekcie ... Odtiaľ je stále veľa chýb valivého odporu (spotreba paliva zvýšila asi o 10 až 15%, a to aj keď sa koná v tichosti). Kiež by som tam v oveľa pohodlnejšie pneumatiky, neochotne som zložil ContiTS810 zimné pneumatiky. čítať viac Zatvoriť
Barty
Veľmi dobré pneumatiky, ktoré umožnili, aby mi presvedčiť zbrusu nový Bridgestone. V predchádzajúcom aute (corolla kombi), som mal továrenské založil B390 (koho asi nie už ponúkajú), a ktoré boli slabé. ER 300 je úplne iný príbeh - auto beží skvele, žiadne bitie, odstránenie, atď, na suchej vozovke auto chová ako lepkavé, mokré aj určité usmernenie, akékoľvek aquaplaningow alebo iné zjavenia. Ja by som určite odporučil. čítať viac Zatvoriť
Ron
Zadarmo doručenie
Dodanie s montážou
Vyše 7 miliónov zákazníkov